هر دو نرمال نیستن متاسفانه 😅
کمتر رفت و آمد کنید
دیگه هر خانواده ای ی مدلن ی سری چیزای خوب دارن ی سری چیزای بد برای تو جمع بودن باید بعضی چیزارو ندید گرف وگرنه ادم تنها میمونه تو خودت احترام نگه دار تا بفهمن باهات تا چ حدی میتونن راحت باشن
من هیچکدوم نظرم نبود
من اوایل شوخی های مثبت ۱۸میکردن باهام تو خانواده شوهرم و ناراحت میشدم
شوهرم گفت در این صورت جدی باش و واکنش نشون نده تا تکرار نکنن و همینم شد چندباری جدی برخورد کردم دیگه تموم شد
ولی فوش دادن اره اینام همینجورین و اصن خوشم نمیاد سر همین
هردو بدن اصلا نمیشه گفت اینا خوبن اونا بد انتخاب بین بد و بد البته ببخشید
بنظرم خانواده همسرت نرمالن باهم راحتن منم با خانواده همسرم راحتم دقیقا مثل خانواده همسرتو در این حد بگم ک برادرشوهرم پیش ما میگوزه حتی دامادشونم همین خیلی درکل باهم راحتیم اوایل منم مثل خودت بودم کم کم منم سعی کردم مثل خودشون باشم جوابشونو مثل خودشون میدم هرچی بگن فهشای بدی میدن کلا ی سریا مدلشونه خخخخخ
دقیقامثل منی هرطورکه خانواده من هستن خانواده شوهربرعکس هستن من ک نمیتونم ولی تواگه میتونی بادوتاشونم ب اندازه رفتوامدکن
چقدر خانواده شورت خانواده شوهر منن😕نکنه جاریم باشی😂
رفت وامدتو کم وکمتر کن دوتادوست وخانواده محترم پیداکن باشون معاشرت کن
من هیچکدومو نمیپسندم . چرا پشت هم حرف میزنن خیلی بده
اینکه احترام همم نگه ندارن بازم بدتر
من خیلی برام مهمه یکی جلو روم نخنده پشت سر غیبت کنه
یا خیلی احترام مهمتره برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.