بخدا شما مریضی عزیزم یکم مثبت فک کنننننننن کمتر از درد و مرضت تایپیکبزار بخدا ک ما دکتر نیستیم بدبخت شوهرت همش ناله میکنی عزیزم میتونی بری دکتر بخدا
منم کلا ازگردن تا کمرم درد میکنه جرات نمیکنم برم دکتر چون از ام ار ای میترسم
من موندم چرا گارد گرفتین خب درد داره ازروی ناچاری میاد اینجا میپرسه بلکه یکی همدردش باشه راهنماییش کنه حوصلتون به بعضی تاپیکا نمیرسه خب ازش رد بشین مجبور نیستین بخونین
خب باید دکتر بررسی کنه شاید هر کی به یه علت باشه من چندسال پیش درد داشتم بدجور ،رفتم دکتر گف التهاب داره مفصلت. کپسول مگنی فورت و یه قرص گیاهی داد یک دوره خوردم تاحالا مشکلی ندارم دیگه
مگنیفورت یک دوره بخور ببین بهتر نمبشی هیچ ضرری هم نداره
وای توروخدا چراهمش این سوالومیپرسی
من دستم ازکتف گردش نداره و دردمیکنه مخصوصا خوابیدنی
تزریق انجام دادم بین مفصل
یکی دوماهی بهتر شده بودم
دوباره داره درداش شروع میشه
دکتر گفت ساییدگی مفصل هستش
خدایا خودت ظهور کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.