نه اشکال نداره فقط داخل واژن نره
منم همیشه با واجبی میزنم اینایی که تو قوطی هست بوهم نمیده
اونا اصلا بونداره من کلا ازونا استفاده میکنم اطرافیانم هم کل بارداریشون استفاده کردن
والا مامانم میگه بد نیست ولی منم میترسم
بوش بد نیست؟اذیتت نمی کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.