۵ پاسخ

نه اشکال نداره فقط داخل واژن نره

منم همیشه با واجبی میزنم اینایی که تو قوطی هست بوهم نمیده

اونا اصلا بو‌نداره من کلا ازونا استفاده میکنم اطرافیانم هم کل بارداریشون استفاده کردن

والا مامانم میگه بد نیست ولی منم میترسم

بوش بد نیست؟اذیتت نمی کنه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان بشری مامان مامان بشری هفته سی‌وپنجم بارداری