۵ پاسخ

نه تو ماست آبمیوه یا بستنی بریز

من برای پسرم تو آب حل میکنم ، میگم قهوه س اونم چون همراه پدرش می‌ره کافه، باباش قهوه میخوره با کمال میل دارو رو‌ میخوره

من تو دوغ و ابمیوه هم دادم

من تو ماست میریزم با یه مقدار کم ماست قاتی میکنم

من تو ماست میریزم
شیر نمیدونم،پشتش ننوشته

سوال های مرتبط