نه تو ماست آبمیوه یا بستنی بریز
من برای پسرم تو آب حل میکنم ، میگم قهوه س اونم چون همراه پدرش میره کافه، باباش قهوه میخوره با کمال میل دارو رو میخوره
من تو دوغ و ابمیوه هم دادم
من تو ماست میریزم با یه مقدار کم ماست قاتی میکنم
من تو ماست میریزم
شیر نمیدونم،پشتش ننوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.