۱۳ پاسخ

کلا مکان ثابت داشتن به خوش غذایی کمک میکنه
صندلی هم باعث میشه بچه یه جا بشینه

خوبه بگیر هم الان لازمت میشه هم بزرگ شد

خیلی خوبه بگیر

بگیر عزیزم خیلی خوبه من که راحت شدم، البته من دست دوم گرفتم ولی اینم کارم رو راه انداخته، گذشتم توی آشپزخانه هم میتونم کارم رو انجام بدم هم اونم غذا یا چیزی براش میزارم میخوره، کنار پنجره گذاشتم بیرون رو هم نگاه میکنه

خیلی خوبه
من خونه مامانم اینا که میرم همش باید قاشق به دست دنبالش برم ولی خونه راحته

بخر خوبه

یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌هایی بود که گرفتم بگیر خیلی خوبه

دختر من ک ی جا میریم صندلی نداره اصن غذا نمیخوره یا یکم میخوره و ول میکنه میره

من سر دوتا یچم استفاده میکنم .خیلی خوبه راحت غذا میخوره . بعدا هم که بچه راه میوفته چون عادت داره بشینه صندلی اذیت نمیشی. ولی صندلی نباشه هی میدوئه اینور اونور

شک نکن اصلا تو گرفتنش اگه میخوای قاشق ب دست دنبال بچه راه تلفنی و بچه یاد بگیره موقع غذا خوردن باید بشینه ی جا حتما بگیر

من از اول استفاده کردم خیلییییییی راضیم قشنگ میشینه میخوره ، مهمونی میریم کلی اذیت میشم درازش میدم یا تو بغل غذا میدم حواسش پرته همش
ولی آبحیم از یک سالگی برای دخترش گرفت اصلا توش ننشست عادت نداشت راه می‌رفت میخورد یا تو بغل

اوایل که غذاکمکی شروع میکنین خیلی کاربرد داره

منم همین مشکلو دارمممم
اما به این نتیجع رسیدم براش بخرم
که بعد نگم نداشت
یا کم براش گزاشتم

سوال های مرتبط