من اونجا نبودم ولی صارم بودم
به بچه پوشک و لباس و پوار بینی داده بودن
به خودمم لباس و نوار و شورت
اکثر بیمارستانا همینجوری بدن فکر کنم
منم اونجا زایمان میکنم
ولی همه چی گذاشتم که ببرم
۶ خرداد
دکتر شما کیه
من سه سال پیش نیکان اقدسیه سزارین شدم برای مادر و کودک همه چی خودشون دادن، من برده بودم ولی میشد که هیچی نبری.فقط اگه عکاسی دارین لباسای عکاسیتونو ببرید، ولی بهداشتی و لباس بیمارستانی خودشون میدن کامل
سوال منم هست🫠 از هزینه های نیکان اطلاع داری عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.