۵ پاسخ

من اونجا نبودم ولی صارم بودم
به بچه پوشک و لباس و پوار بینی داده بودن
به خودمم لباس و نوار و شورت
اکثر بیمارستانا همینجوری بدن فکر کنم

منم اونجا زایمان می‌کنم
ولی همه چی گذاشتم که ببرم
۶ خرداد

دکتر شما کیه

من سه سال پیش نیکان اقدسیه سزارین شدم برای مادر و کودک همه چی خودشون دادن، من برده بودم ولی میشد که هیچی نبری.فقط اگه عکاسی دارین لباسای عکاسیتونو ببرید، ولی بهداشتی و لباس بیمارستانی خودشون میدن کامل

سوال منم هست🫠 از هزینه های نیکان اطلاع داری عزیزم؟

سوال های مرتبط