۴ پاسخ

کریز اصلا بد نیس.. خیلی هم استاندار و خوبه تا وقتی خودش بشینه میشه گذاشت

عزیزم چند نکته در مورد کریر هست که مهمه واقعا ، من از کاردرمانگر شنیدم.
کاربرد کریر نهایتا تا دو ماهگی هست، کریرهای ایرانی تست تصادف نشدن و نمیشه ازشون به عنوان صندلی ماشین ایمن استفاده کرد.
کریرهای ایرانی برای ستون فقرات نوزاد درست طراحی نشدن.

دختر منم
وقتی روی پا می‌خوابه می‌زارم زمین گریه می‌کنه
ولی وقتی از روی پا میزارم کریر می‌خوابه بیدار نمیشه حس بغل و روی پا خوابیدن بهشون دست میده

عکس بده چجوری میذاری ک کمرش خم نشع

سوال های مرتبط