فارسی نوشته احتمالا فیکه
ایران هم داره دکتر براون میزنه باید از جای معتبر بگیری
چرا فارسی نوشته 😐 فکر نمیکنم اصل باشه
من همش خارجی نوشته جعبشم یه رنگ دیگست
من اونت گرفتم جعبه نداشت گفت پک شیش تایی هستش من از هر سایز یدونه گرفتم
نه بنظرم
منم خریدم همین جنس رو اما روش فارسی ننوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.