سلام به نظرتون اصله این شیشه شیر یا نه

تصویر
۷ پاسخ

فارسی نوشته احتمالا فیکه

ایران هم داره دکتر براون میزنه باید از جای معتبر بگیری

چرا فارسی نوشته 😐 فکر نمیکنم اصل باشه

من همش خارجی نوشته جعبشم یه رنگ دیگست

من اونت گرفتم جعبه نداشت گفت پک شیش تایی هستش من از هر سایز یدونه گرفتم

نه بنظرم

منم خریدم همین جنس رو اما روش فارسی ننوشته

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی