۸ پاسخ

مگه شیر دهی دلیل میخواد؟ امر طبیعی
شیر ندادن دلیل میخواد که یکی خوشش نمیاد، یکی شیر نداره و...

دلایل زیادی داره
شیر مادر بهترین نوع شیر برای بچست
وظیفه مادرانمه که بدم، و اینکه به لاغری سریعتر هم کمک میکنه و هر مشکلی تو پستان باشه با شیردهی نسبتا بر طرف میشه مفیده برای سلامتی مادر.

یعنی چی چطوری خودمون رو تمیز نگه میداریم؟

بلاخره اون بچه حق ب گردن ما داره ما باید جوابگو باشیم اگه بی دلیل بهش شیر خودمون رو ندیم
شیر دادن هم منافاتی با تمیزی نداره
فقط شلخته نباید باشیم هی جلو بقیه دم ب دقیقه شیر بدیم یا بریزه رو لباس
قشنگ مرتب یه لباس دکمه دار میپوشیم میریم یه اتاق شیرش میدیم
لباسمونم اگه کثیف شد و مهمونی بودیم از قبل یه لباس زاپاس داشته باشیم برا تعویض
یه دستمال یا شال هم میندازیم روی شونه ،وقتی بغلش میکنیم عاروق بگیریم ک لباسمون پشتش کثیف نشه

سلامتی سینه ها و پیشگیری از سرطان
خودم زودتر وزنم نرمال میشه
نصف شب نمیخواد ابجوش و شیر خشک درست کنم وایسم دماش نرمال بشه بچه از گریه ضعف کنه
واکسن طبیعی کودکه شیرمادر
دیرتر مریض میشه
فکش محکم میشه پوستش زود شل نمیشه تو بزرگسالی
ارتباط عاطفی خوبی میگیره بامادر
و مهمترینش اینه الان تو جنگیم هرزمان ممکنه یهو شیرخشک پیدا نشه یا خیلی خیلی گرون بشه ولی شیرمادر همیشه باهاشه
پدسینه بذاری تو سوتین خیس نمیشه یروز درمیونم دوش بگیر کار خاصی لازم نیست انجام بدی

به دردسرودلیلش فکر نکنین اصلا من سر بچه اولم بایه اشتباه بچه شیرخشکی شد ودردسرهام شروع شد واقعا شیرخشک دادن خیلی سخته ازدورآسون دیده میشه یه وقت بچه به شیرخشک حساسیت نشون میده وتااون شیرخشک مناسب پیدابشه هم شما داغون میشین وهم بچه یهواون مارکی که به حال بچه افتاده توبازار کمیاب میشه وشمامیمونین وکلی دلواپسی کاری اصلا به هزینه هاش ندارم ولی بچه ای که شیرخشکیه بنیه اش قوی ومحکم نیست نسبت به کسی که باشیرمادرتغذیه شده از تجربه مااستفاده کنین وهرطورشده شیرخودتون روبدین قبول دارم اوایل خیلی سخته چون بچه اولتونه ولی کم کم خوب میشه همه چی

حس خیلی خوبی بهم میده اون صدای ملچ ملوچ پسرم قشنگترین صدایی که تاحالا شنیدم ...
هرروز دوش میگیرم یا یه روز درمیون پدسینه میذارم اسپری مرتب استفاده میکنم لباس عوض میکنم

یعنی چی دلیلتون چیه 🤔 شیر ندادن دلیل میخواد چون شیر دادن یه امر خیلی طبیعی بعد بچه دار شدن ولی اگر دوست نداری شیردهی رو شخصی خب ، من عاشق شیردهی بودم همیشه دوست داشتم بچه دار بشم و شیر بدم بهش ، سینم رو تند تند میشورم

دلیل میخواد؟

سوال های مرتبط