من ۳۲هس گف بایداستراحت کنی وشیاف شیافو میزنم اما دریغ از استراحت ضیاء فقه ۲سالشه خیلی مراقبت میخواد همش بغلش میکنم فک نکنم بره بالاایطور خیلی نگرانم🤕🤕
از ۲۹ به ۳۲ اومد تا اخر هم ۳۲ موند
از دسشویی فرنگی استفاده کردم حموم چندروز یبار اونم درحد ی ربع موقع خوابیدن زیر پاهام بالش میزاشتم و استراحت میکردم
چند بر شما؟؟
مال من بالا ک نیومد هیچ پایین هم اومد وسرکلاژ شدم
واس من ک بالا نیومد،البته استراحت انچنانی نداشتم ولی فعالیتم رو کاهش داده بودم
بله میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.