یا استراحت و شیاف طول سرویکستون اومد بالا ؟از چند به چند؟

۶ پاسخ

من ۳۲هس گف بایداستراحت کنی وشیاف شیافو میزنم اما دریغ از استراحت ضیاء فقه ۲سالشه خیلی مراقبت میخواد همش بغلش میکنم فک نکنم بره بالاایطور خیلی نگرانم🤕🤕

از ۲۹ به ۳۲ اومد تا اخر هم ۳۲ موند
از دسشویی فرنگی استفاده کردم حموم چندروز یبار اونم درحد ی ربع موقع خوابیدن زیر پاهام بالش میزاشتم و استراحت میکردم

چند بر شما؟؟

مال من بالا ک نیومد هیچ پایین هم اومد وسرکلاژ شدم

واس من ک بالا نیومد،البته استراحت انچنانی نداشتم ولی فعالیتم رو کاهش داده بودم

بله میشه

سوال های مرتبط