۲۳ پاسخ

البته من خودم از خدا خواستم اگه قراره باردار شم و مثل دفعه قبل مشکل داشته باشه همون نشم بهتره. ایشالا هرچی صلاحه پیش بیاد
ولی واسه ماهایی که یه سقط داشتیم خیلی بیشتر سخت میگذره... 😔💔

فراووون😂😂😂✌️✌️✌️

عشقم یه وامی بایدبرات بگیریم بدیم بی بی چک😂صبکن عقب بندازی بعدامتحان کن،،اول صبح هم باشه

اره مثل خودم۴ساله😭😭

آره منفی خیلی تو ذوق میزنه من خیلی وقته دیگه تست نمیزنم

انشالله مثبت میشی عزیزم ❤️
میدونم ک اید استیکر خودت در واقعیت گریه ات ه خودم پنج ساله کشیدم و میدونم چیه 🥺

بلههههه هرماه

اره زیاد،😮‍💨😮‍💨😅

سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید آخرین تاپیک منو جواب بدید

بله عزیزم خیلی 🥹🥹

زیاد 💔

اره مال من قشنگتره🤣

من دیروز موعد بود امروزم نشدم پریود میترسم فردا بیبی بزنم

آره منفی من از شما خیلی قشنگتر بود آنقدر پر رنگ بود که خودم باورم نمیشد😂

تادلت بخواد حتی خط تبخیر نمیندازه🥲

اره همیشه😂🤦🏻‍♀️

مارکش چیع؟

آره اندازه موهای سرم شایدم بیشتر تست منفی دیدم.
انشاالله دوخط پررررنگ ببینی ❤️

تا دلت بخواد

😂😂😂😂انشالا ماه بعد عزیزم تلاش کن

ارع خیلی

اره تا دلت بخواد😔

زیااااد

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد