البته من خودم از خدا خواستم اگه قراره باردار شم و مثل دفعه قبل مشکل داشته باشه همون نشم بهتره. ایشالا هرچی صلاحه پیش بیاد
ولی واسه ماهایی که یه سقط داشتیم خیلی بیشتر سخت میگذره... 😔💔
فراووون😂😂😂✌️✌️✌️
عشقم یه وامی بایدبرات بگیریم بدیم بی بی چک😂صبکن عقب بندازی بعدامتحان کن،،اول صبح هم باشه
اره مثل خودم۴ساله😭😭
آره منفی خیلی تو ذوق میزنه من خیلی وقته دیگه تست نمیزنم
انشالله مثبت میشی عزیزم ❤️
میدونم ک اید استیکر خودت در واقعیت گریه ات ه خودم پنج ساله کشیدم و میدونم چیه 🥺
بلههههه هرماه
اره زیاد،😮💨😮💨😅
سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید آخرین تاپیک منو جواب بدید
بله عزیزم خیلی 🥹🥹
زیاد 💔
اره مال من قشنگتره🤣
من دیروز موعد بود امروزم نشدم پریود میترسم فردا بیبی بزنم
آره منفی من از شما خیلی قشنگتر بود آنقدر پر رنگ بود که خودم باورم نمیشد😂
تادلت بخواد حتی خط تبخیر نمیندازه🥲
اره همیشه😂🤦🏻♀️
مارکش چیع؟
آره اندازه موهای سرم شایدم بیشتر تست منفی دیدم.
انشاالله دوخط پررررنگ ببینی ❤️
تا دلت بخواد
😂😂😂😂انشالا ماه بعد عزیزم تلاش کن
ارع خیلی
اره تا دلت بخواد😔
زیااااد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.