۵ پاسخ

منم ۱۳آزادسازی زدم منفی شد

بیبی‌نزن‌وایسا تاخیر‌بخوری
اینجوری بیشتر استرس میگیری

خب عزیزم اول اینکه زوده باید۱۴ روز صبر کنی و تاخیر بیوفته ک خیلی بهتره
بعدشم هر زنی در ماه ۲۵درصد شانس بارداری داره قوی باش ما همه داریم با این مشکل میجنگیم🥲🥲

عزیزم ۱۴ به بعد مشخص می کنه

منم روز ده میخوام بزنم میترسم

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری