منم ۱۳آزادسازی زدم منفی شد
بیبینزنوایسا تاخیربخوری
اینجوری بیشتر استرس میگیری
خب عزیزم اول اینکه زوده باید۱۴ روز صبر کنی و تاخیر بیوفته ک خیلی بهتره
بعدشم هر زنی در ماه ۲۵درصد شانس بارداری داره قوی باش ما همه داریم با این مشکل میجنگیم🥲🥲
عزیزم ۱۴ به بعد مشخص می کنه
منم روز ده میخوام بزنم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.