وا ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ خوبه
مال منم 30هفته 1470بود دکتر گفت تغذیه خوب باشه از اون موقعه تغذیه خوب کردم حالا برم سونو ورزنش چقد صدک 10بود
منم مثل شما بودم عزیزم ،دوباره فرستادم سونو داپلر که گفت ده روز عقب هست نسبت به ntولی گفتن مشکلی نیست تا دوهفته ،حالا شنبه دوباره میرم پیش دکترم تا سونوی جدید بنویسه ببینم چی شده
۱۵۰۰ که نرمال هست تو ۳۰ هفتگی
تا دو هفته کم و زیاد عادی
لیدی میل بخور روزی دو لیوان
تخم مرغ اب پز
گوشت
مرغ
مغزیجات
لیدی میل بخور روزی سه بار
امگا 3بخور روزی یکی
ماست یونانی بخر عالیه ولی گرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.