۱۰ پاسخ

اره عزیزم اول ماهی ۸ تا میدادن بعد شد ۶ تا
اما گه گاهی ۸ تا میدن
اگه کمشه باید کد ملی یه بچه زیر دو سال داشته باشی که بتونی بگیری
همینجوری بیشتر نمیدن

دولتی رایگان میدن؟

پسر من اولا ماهی ۴ تا بعدش شد ماهی ۶ تا کلا


اما دخترم ماهی ۸ تا میخورد

8تا میگیرم

پندار اولا سه روز یکی
اما بعد یکسالگی هفته ای یکی

تقریبا هر سه روز یکی

پسر من الان یک سالشه و ۸ تا قوطی میخوره باید کم کم کمش کنم

مگه خودت شیر نداری

۶ ماهه هستن دو ماهه شیر خشک تنها میخورن
ماهی فکر کنم ۱۰،۱۲ تا دوتاشون باهم استفاده شون میشه
بیشتر از سهمیه شون فکر نکنم مصرفشون بشه

یادمه دختر من ماهی ۱۱ تا

سوال های مرتبط