اره عزیزم اول ماهی ۸ تا میدادن بعد شد ۶ تا
اما گه گاهی ۸ تا میدن
اگه کمشه باید کد ملی یه بچه زیر دو سال داشته باشی که بتونی بگیری
همینجوری بیشتر نمیدن
دولتی رایگان میدن؟
پسر من اولا ماهی ۴ تا بعدش شد ماهی ۶ تا کلا
اما دخترم ماهی ۸ تا میخورد
8تا میگیرم
پندار اولا سه روز یکی
اما بعد یکسالگی هفته ای یکی
تقریبا هر سه روز یکی
پسر من الان یک سالشه و ۸ تا قوطی میخوره باید کم کم کمش کنم
مگه خودت شیر نداری
۶ ماهه هستن دو ماهه شیر خشک تنها میخورن
ماهی فکر کنم ۱۰،۱۲ تا دوتاشون باهم استفاده شون میشه
بیشتر از سهمیه شون فکر نکنم مصرفشون بشه
یادمه دختر من ماهی ۱۱ تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.