دقیقا منممم
عزیزم خواهر زاده من اینجوری بود ولی مشکل بیش حسی داشت.ولی تشخیصش الان زوده.چون یک سری علائم دیگه هم داره.اگر مشکل از بیش حسی باشه خودتو اذیت نکن و بچه رو وادار به خوردن نکن.درمورد بیش حسی هم تو گوگل بزن بخون.
مائده جون تاپیکای منو ببین🤕 دیگه رد دادم دقیقا منم دیروز اینقدر سرش داد زدم و حرف زدم مه هنوز عذاب وجدان دارم
بچه من فقط با تلویزیون و گوشی میخوره غذاشم هنوز در حد له شده اصلا نمیجوه دارم رواااانی میشم با کلی اشتها اور و مکمل روزی سه چهار بار بهش غذا میدم ببین هر چی اون لجباز تر میشه من مصمم تررر غذاشو میدم میخوره اما حیف که رابطمون داره بد میشه🥲🥲🥲
اخ اخ مائده بخدا وضعیت مام همینه هر لحظه ممکنه قلبم وایسته از دست غذا نخوردن این بچه ینی هیچی نمیخوره بخدا حتی یه قاشق فقط با شیر و خوارکی زندس 😭
انقدر حرص نخور قربونت برم
ای درد هم درد من سلام
پسر من غذارو هنوز نکشیدم میگه ددیگ
فقط از اول تا آخر ته دیگ میخوره دیگه غذا مذا هیچی. 🫤🫤🫤
فککنم بیش حسی داره به دکترش گفتی؟؟؟
عزیزم کامنتارو بخون ببین تنها نیستی بچه های بد غذا هم زیادن
منم میبرمش کلاس ساعت میان وعده که میشه همه حمله میکنن به خوراکی های خودشون و بقیه پسر من حتی جلو نمیاد ببینه چه خبره🥲
واسه غذا هم من دیگه دستم اومده چیا دوست داره همونارو درست میکنم که نه خودمو اذیت کنم نه بچه مثلا عدس پلو دوست داره منم سه بار در هفته میدم بهش پاستا و ماکارونی دوست نداره منم فعلا سراغش نمیرم😁
میفهممت 😮💨
پسر منم بد غذاست بزار قشنگ گرسنه بشه برنج نرم و خورشت با پشت قاشق بزن نرم شه بزار جلوش خودش بخوره اصلا نگاشم نکن
عزیزم از همون اولم اگ با پشت چنگال له میکردی و یکم بافت داری هرچیزی رو بهش میدادی تا الان عادت میکردولی خب دیگه گذشته باید هرجور شده این عادتو از سرش بندازی وگرنه بعدا برات مشکل ساز میشه... اگ میخوای بافت دار بدی بنظرم مرحله به مرحله پیش برو. یهو غذای قلمبه نده که نخوره. همون بافت غذا رو مرحله به مرحله سفت کن بذار کم کم عادت کنه
بچه های منم همینن یکیش کم مونده ۳سالش بشه هنوز بد غذاس باید بیوفتم دنبالش سوپمیکس همه چیو میکس میکنم اونم دنبالش میوفتم حالا شاید چن تا قاشق بخوره
پسر منم فقط یه مدل غذا میخوره
الان چند روز میوه تف میکنه
بخدا میوه گرون خریدم شکمش خوب کار نمیکنه
اعصابم رو خورد کرده
یه مدل غدا باید بش بدم سبز رنگ باشه
من بدتر روانم میریزه بهم
منم دختر بزرگم که الان پنج سالشه ایجور بود
دکتر بردم
گفت هر چقد عق زد تو کار خودتو بکن و اصلن تسلیم نشو میکس کنی.
دفه اول ۱۰بار عق میزنه دف بعد میشه ۸ بار و خوب میشه
ولی بچه دومم از همون ۶ ماهگی نون و بسکوییت و میوه دادم دستش
الان همه چی میخوره
بقران شوهرم امشب بهم گفت خدا ب دادت برسه من دوتا بچه بد غذا ینی مغزم اصلا نمیکشه
ازاین لباس سرهمی ها خیلی دوست تز پیج سفارش دادی براش ؟
بخاطر سنشونه عزیزم حرص نخور خیلی از بچه ها تو این سن فقط یه مدل غذارو میخورن
اخ اخ دست رودلم نزار خواهر ک پسرمنم همینه دیوونه شدم ازدستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.