۳ پاسخ

دخترمنم این مدلی سرش میگیره دکترارتوپد بردم عکس انداختم مشکلی نداشت ی دکتراین دکتردیگ بردم گفت بخاطررفلاکسش ولی بازم نگرانم میخام ببرم مغزاعصاب اطفال

اگه می‌تونه گردنشو بچرخونه حساس نباش

به چهار طرف بخوابونش درست میشه هر هفته یه طرف

سوال های مرتبط

مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی