۵ پاسخ

تاپیکام ببین گلم

خب میگی دکتر گفته اوکی شکر خدا
من نمیدونم چرا انگار همیشه دنبال مشکل میگردی عزیزم اینقد وایب منفی میدی انرژی داره ها ... کمتر نفوس بد بزن الان خیالت راحته پس چرا فک میکنی دکتر نفهمیده
راستش منم برا تیروئید بچم همین بودم هرچی دکتر میگفت خوبه نمیخواد ازمایش مجدد بدین من ول کن نبودم
ولی تو دیگه زیادیییییییی استرسی هستی هرچی هم بقیه بگن گوش نمیدی از حرفم ناراحت نشو لطفا دوستانه میگم اینقد خودت عذاب نده خدا بچه سالم داده بهت خداروشکر کن گلم،❤️

عکسشو نشون میدادی بهش

سلام خواهرخوبی یعنی چی دکترنفهمیده

دکتر نفهمیده باشه؟😐عاشقتم ب قران😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی