نمک زیاد باچندتاقند بریزداخلش مزه بدی میگیره زده میشه
خیلی خیلی رقیق کن . من چند قطره چای میریزم بقیهش آب
خودتونم نخورید
خب درس نکن پسرمن تاحالانخورده
بگو نداریم خب
خودتون اول جلوش چاییی نخور
کتری و قپب رو تو دید نزار
خیلی گریه کنه من به پسرم جوشونده عناب و آبجوش دارچین میدم بدون هیچ شیرین کننده ای
گریه بکنه بهتره تا از این سن دندوناش خراب بشه
بجاش یا خیلی کمرنگ بده یا سه شیره پ و آب قاطی کن بده
کم خونی میگیره زیاد نده بهش یا خیلیییی کمرنگش کن
من خواستنی میگم نداریم
درست نکن 😬
دختر منمیه مدت چایی زیاد میخورد شیره انگور و با اب جوش قاطی میکردم رنگ چایی میشد میدادم میگفتم چایی شماهم امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.