۱۱ پاسخ

نمک زیاد باچندتاقند بریزداخلش مزه بدی میگیره زده میشه

خیلی خیلی رقیق کن . من چند قطره چای میریزم بقیه‌ش آب

خودتونم نخورید

خب درس نکن پسرمن تاحالانخورده

بگو نداریم خب

خودتون اول جلوش چاییی نخور
کتری و قپب رو تو دید نزار
خیلی گریه کنه من به پسرم جوشونده عناب و آبجوش دارچین میدم بدون هیچ شیرین کننده ای
گریه بکنه بهتره تا از این سن دندوناش خراب بشه

بجاش یا خیلی کمرنگ بده یا سه شیره پ و آب قاطی کن بده

کم خونی میگیره زیاد نده بهش یا خیلیییی کمرنگش کن

من خواستنی میگم نداریم

درست نکن 😬

دختر منم‌یه مدت چایی زیاد میخورد شیره انگور و با اب جوش قاطی میکردم رنگ چایی میشد میدادم میگفتم چایی شماهم امتحان کن

سوال های مرتبط