۱۰ پاسخ

هر کی میبینه میگه چقدر کوچولو بزرگ نشده 😕

شبا تو خواب و بیداری شیر خشک نان ۱ بده..با شیشه شیر اونت یا بیبی لند..

منم بچم با شیر خودم وزن نمیگرفت
اپتامیل دادمش بردم دکتر رو ۵روز گفت وزنش خیلی خوبه

از دست این حرف مردم ، بخاطر حرف مردم الکی به بچه ات شیر خشک نده که چاق بشه بعد فردا روز ممکنه ی شیر خشک بهش نیفته اون موقع دردسر باید بکشی و بری دنبال شیر خشک ، مردم هرکاری کنی توش ی حرفی میارن اگر چاق بشه باز میگن چرا چاقه مریض میشه پس ول کن بزار بچه ات نرمال باشه ، فردا روز خدایی نکرده اتفاقی بیفته مردم نمیگن بیا کمکت کنیم بعد همه ی بارها روی دوش تو و همسرت هست

اگر نرماله و رو نموداره اذیتش نکن

مهم اینه سالم باشه و نرمال

دخی منم
شیر خشکم نمیخوره🫡

وزنش چقدره

دختر منم ☹️

شیرت چرب‌نیس شیر خشک کمکی بده

سوال های مرتبط