۴ پاسخ

برا من ک از دیروز تا حالا ساکته فقد اگر چیز شیرین بخورم دوتا لگد میزنع نا پدید میشه

یه ساعت باید زمان بدی دراز بکش به پهلو تکون میخوره عزیزم نگران نباش

بازم یه چیز شیرین تر بخور اگه قند نداری اگه میتونی برو ان اس تی

چند ساعته تکون نخورده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مانیا خانوم مامان مانیا خانوم ۱۲ ماهگی