۹ پاسخ

من از ۲۰ روزگی استفاده میکردم دکتر نوشت

من از روزی که ب دنیا آمد ولی همچنان بینیش کیپه😔😔😔

اره من استفاده میکنم عالیه تمام فین دماغ خالی میشع

بزن بعدش بینی شو تمیز کن من از ۱ ماهگی میزدم

بله خوبه

من از ۲ ماهگی استفاده کردم مشکلی نداره

اره از سه ماهگی‌گاهی میزنم هر دوازده ساعت

اره آب نمکه هیچ ضرری نداره من تازهوقتی پسرم دو ماهه بود قطره میکردم بینی هاشو

اره خوبه

سوال های مرتبط