من از ۲۰ روزگی استفاده میکردم دکتر نوشت
من از روزی که ب دنیا آمد ولی همچنان بینیش کیپه😔😔😔
اره من استفاده میکنم عالیه تمام فین دماغ خالی میشع
بزن بعدش بینی شو تمیز کن من از ۱ ماهگی میزدم
بله خوبه
من از ۲ ماهگی استفاده کردم مشکلی نداره
اره از سه ماهگیگاهی میزنم هر دوازده ساعت
اره آب نمکه هیچ ضرری نداره من تازهوقتی پسرم دو ماهه بود قطره میکردم بینی هاشو
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.