۴ پاسخ

نه دیگه چون پنیر داره توش.‌البته بستگی به میزان آلرژیش داره

نه هرچی که پنیر داره نباید بخوری
حتی ابمیوه صنعتی
روغن زرد حتی

میگن پفک هم پنیر داره دیگه ، من که خسته شدم از رعایت کردن کی تموم میشه این رفلاکس لعنتی منم رژیم ول کنم😭

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان کیان(قندم)💙🤭 مامان کیان(قندم)💙🤭 ۵ ماهگی