۵ پاسخ

از اول به جز خودت کسی بردتش بیرون ؟

دخترمنم تا در بازمیشه فوری میره بیرون دنبال بابام خیلی میره بهش وابسته است خیلی بیرون میبرمش عادت کرده خیلی گریه میکنه اشک هاش میریزه که نگو

واسه سنشونه دیگ مشغولش کن بهش وعده خوراکی یا بازی یچیزی ک دوس داره بده و اینکه بیشتر ببرش بیرون پارک و اینا

حتما بیرون نمیبرینش بخاطر همین اینجور میکنه

دختره منم همینه
وقتی میبینه یکی میره بیرون میره بغلشون و دیگ بغل من نمیاد میگه منم با خودتون ببرین

سوال های مرتبط