۳ پاسخ

عزیزم حس میکنم به نسبت وزن تولدش اونقدر کم نیست
تو رنج نرمال هست اتفاقا روزی ۲۵ گرم اگر شیر مادری هست حساب کنیم
میشه یک ونیم
یعنی دقیقا ۴

به نسبت وزن اولیه خوب بوده یه کوچولو کمه
چند هفته دنیا اومده ؟نرمال ماهی ۸۰۰ گرمه تقریبآ ماهی ۷۰۰ گرم زیاد شده
پسر من ۳۶هفته ۲۰۸۰ دنیا اومد ۲ماهگی ۴۱۰۰ بود بهداشت میگفت کمه زیر نموداره ولی دکترش میگفت عالی وزن گرفته

منم دخترم 2550 بدنیا اومد ولی تو 42 روزگی شده بود 4200 .بنظر کم وزن گرفته.

سوال های مرتبط