اگر شرایط خرید اونو نداری تخم مرغ محلی،پسته،مویز،اب انار
عرق بیدمشک هم برا کم خونی خیلی خوبه
کاچیییی بخور
البته عزیزم دارو ایبوپروفن ومفنامیک هم خوبه ولی خب دارو شیمیایی هست هر چه کمتر بخوری بهتره ولی اگه دیدی دردت بیشتره ازش استفاده کن
مویز و پسته بخور شیره انگور بخور اسفناج بخور
خب عزیزم اومدن خون زیاد بعد چهار ماه طبیعیه سعی کن برای داشتن آرامش و کمتر شدن درد که در کمتر شدن خونتم تاثیر داره چایی دارچین وزنجبیل وزعفران رو با هم دم کنی نبات هم بنداز توش هر وعده یه لیوان بخور خیلی تاثیرگذاره
هیچی جگر گوسفندی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.