۶ پاسخ

دیفن هرگز نباید سرخود داد
خیلی خطرناکه

دیفن هیدرامبن چون خلط آور شدید برای
نوزاد حساب میشه امکان خدای نکرده خفگی داره .یه موقع خواب باشه بپره گلوش .بعد تازیر دوسال دیفن هیردرامبن نمیدن

ببرش دکتر از خودت دارو تجویز نکن

زیر یسال ممنوعه و با شیر تداخل داره

نه اصلا ندی

منم دخترم سرما خورده امشب بردم دکتر فقط قطره پلارژین داد،هر۸ساعت۶قطره

سوال های مرتبط