کودکان ۰تا ۲ سال نیاز هاش باید بلافاصله بر طرف شه ..تا ۲ سال تلوزیون ممنوعه.
از ۲ سال اموزش صبر داریم ب کودک مثلا مامان دستش بشور دیگه برات اب بیاره..
هرچی بخوایم از کودک بگریم بصورت تدریجی باشه مثل از شیر گرفتن. چند روز اول فقط یک وعده از شب اگر درطول شب شیر میخوره ی وعد از شب کم میکنیم .بعد ۲ وعده و... هیچ وقت بدون خداحافظی کودک ترک نمیکنیم
اکر بخوایم کودک بزاریم مثلا پیش مامان بعد بریم جاییی به اعضای هر ۱ نیم سال ۱۰ دقیقه در حضور کودک و فرد مورد نظر میمانیم. و میگم مامان دوست داره میرم و بر میگردم. خدا حافظی و تمام. اگر هم ساعت میدونه مثال تا عقربه اومد اینحا مامان برمیگرده اگر ن ک فقط بای بایی و میریم. یعنی یهو کودک ترک نمیکنیم ک کودک سر برگردونه بببینه وایی مامان نیست. بعد مضطرب بشه همش ب چسپه ب ما
مثلا کودک لیوان اب بر داشته ببره بریزه رو تلوزیون .ما می دویم طرف دستش میگیرم میگم مامان یک لحظه خطره. اب نباید بریزیم زو تلپزیون خراب میشه دیگه نداریم کارتون فعلا ببینیم.و سری جایگزین میدیم بریم بریزم تو حمام مثلا. البته این روند بار ها تکرار میشع و ما باید با صبر حوصله اول قانون بهش بگیم بعد جایگزین
هرچی میخاد دست بزنه بچم که الان ۱۰ماهشه میگم بهش اول اجازه بگیریم؟؟ حالا یاد گرفته اول ب صورت اون شخص که صاحب وسیلس نگا کنه و دستشو بیاره بالا
از ۶ماهگی تمرین داشتم
دومی که در بسته رو گفتم در بزنیم اول بعد بریم تو
همیشه دری که بسته باشه در میزنه و هرکی میگه کیه میگه ممممممم
تمرینم از ۸ماهگی بوده که بتونه کمکی بایسته
تقسیم کردن خوراکی یا غذا یا میوشو بلده
میگم یکی من یکی دخترم
حالا شما نداری بفرمایین من دارم
اونم یاد گرفته من نداشتم بده بهم
تمرینم از ۹ماهگی بوده
یکی دومورد دیگم هست در روابطه
در کل خیلی راه دارن حالا
ب منم بگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.