۱۴ پاسخ

من پنج اردیبهشت هستم

فردا موعدمه

۴ اردیبهشت آخرین پریودیم بود
از پیش پریشب
مدام زیر دلم درد میگیره و آروم میشه
هیچوقت اینجوری نمی‌شدم
نمی‌دونم
امیدوارم خیر باشه

من دو روز دیگه موعدمه علایم دارم خیلی حساس شدم همش گریه میکنم

منننن🥺 علائم دارم ولی نمی دونم مال پریودیه یا بارداری

منننن🥲

من سینه هام تیر می‌کشه هرزگاهی دلم درد می‌کنه اما با اینکه آمپول آزاد سازی زدم امیدی ب بارداری ندارم

کلی علائم داشتم حتی گاهی حس میکردم به بعضی بوها حساس شدم اخرشم امروز ازصبح لکه های قهوه ای و صورتی میبینم به شدت هم زیر دلم دردمیکنه پریود شدم دیگه

منننن🥲🥲🥲

من که پریود شدم

هعی خواهر منم هیییچ. اوایل سینه هام درد میکرد همونم دیگه خبری نیس😂این ماه هم به کاهدون زدیم

پاهام درد میکنه یکم حس سنگینی دارم شکمم یهو تیر میکشه پریود میخام شم میدونم

من ۹ اردیبهشت بودم ندارم هیچی

منننننن🫡

سوال های مرتبط

مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خرگوشک🐰 مامان خرگوشک🐰 قصد بارداری