من پنج اردیبهشت هستم
فردا موعدمه
۴ اردیبهشت آخرین پریودیم بود
از پیش پریشب
مدام زیر دلم درد میگیره و آروم میشه
هیچوقت اینجوری نمیشدم
نمیدونم
امیدوارم خیر باشه
من دو روز دیگه موعدمه علایم دارم خیلی حساس شدم همش گریه میکنم
منننن🥺 علائم دارم ولی نمی دونم مال پریودیه یا بارداری
منننن🥲
من سینه هام تیر میکشه هرزگاهی دلم درد میکنه اما با اینکه آمپول آزاد سازی زدم امیدی ب بارداری ندارم
کلی علائم داشتم حتی گاهی حس میکردم به بعضی بوها حساس شدم اخرشم امروز ازصبح لکه های قهوه ای و صورتی میبینم به شدت هم زیر دلم دردمیکنه پریود شدم دیگه
منننن🥲🥲🥲
من که پریود شدم
هعی خواهر منم هیییچ. اوایل سینه هام درد میکرد همونم دیگه خبری نیس😂این ماه هم به کاهدون زدیم
پاهام درد میکنه یکم حس سنگینی دارم شکمم یهو تیر میکشه پریود میخام شم میدونم
من ۹ اردیبهشت بودم ندارم هیچی
منننننن🫡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.