۴ پاسخ

منم ۲۳ اردیبهشتم
ای یو ای کردم
علایم دارم
بی بی نزدم....ولی ازمایش دو روز پیش منفی بود.سپردم بخدا

سلام عزیزم
من،،،
فقط سینه هام درد میکنن ۱۰ روز به موعد تست زدم مثبت بود ۸روز به موعد منفی بود،،،
دیگه نزدم

من آخرين پريودم ٢٣ارديبهشت
از ١٦خرداد لكه قهوه ايي مياد خيلي خيلي كم هستش خييييلي كم در روز يكي دوبار ميبينم ديروز فقط يبار ديدم ديگه تاالان نديدم پنج روز قبل موعد ديدم

19 اردیبهشت دیروز رفتم بتا دادم 510مثبت بود

سوال های مرتبط

مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری