۳ پاسخ

سلام عزیزم من ۲۸ خرداد اخرین امپول رو زدم
خیلی درد دارم از درد پریودی بد تر هست

من۲۷ازادسازی زدم دیروز تست زدم منفی شد😔

تست نزدی؟

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری