فاموتیدین فقط جوابه
آدامس نعنا خوبه
قرص لانسوپرازول ناشتا بخور
من از الان اینطوریم معدم داغونه
ببین کاهو و خیار خیلی تاثیر داره ، دکتر به من ناشتا قرص پنتومید۲۰ داد
ناشتا پنتو پرازول بخور. ضعف می کنی نونچیپسی یا سیس رایس بخور اسید معده رو کم میکنه
وای کشته منو🥲🥲🥲💔
برا من کاهو خیلی اثر کرد اگ در دسترسته کاهو بخور
وای منم نمیدونم چرا ترش کردم شدید
قرص پنتو پرازول خوردم بهترشدم یه کوچولو
من الان همینم😢😢😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.