ترش کردن داغونم کرده🫠🫠🫠🫠حالم دگرگونه اخرم بالا میارم

۱۰ پاسخ

فاموتیدین فقط جوابه

آدامس نعنا خوبه

قرص لانسوپرازول ناشتا بخور

من از الان اینطوریم معدم داغونه

ببین کاهو و خیار خیلی تاثیر داره ، دکتر به من ناشتا قرص پنتومید۲۰ داد

ناشتا پنتو پرازول بخور. ضعف می کنی نون‌چیپسی یا سیس رایس بخور اسید معده رو کم میکنه

وای کشته منو🥲🥲🥲💔

برا من کاهو خیلی اثر کرد اگ در دسترسته کاهو بخور

وای منم نمیدونم چرا ترش کردم شدید
قرص پنتو پرازول خوردم بهترشدم یه کوچولو

من الان همینم😢😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان مه🌙یا ی من🎀 مامان مه🌙یا ی من🎀 ۲ ماهگی
مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان نازارᡴꪫ مامان نازارᡴꪫ ۱۳ ماهگی