۳ پاسخ

استفراغ نیست رفلاکسه
حجم شیرش رو کم کن.
دختر من با وزن۶۱۰۰رفلاکس داشت.پزشکش گفت هر یه ساعت و نیم تا دوساعت۶۰تا بهش بدم
سطح شیب دار بخوابونش
بعد از شیر دادن ده دقیقه یه ربع ایستاده نگهش دار
شیب دار شیرش بده

شاید شیرخشکش بهش نمیسازه
یا زیاد شیر میخوره
پسر منم بالا میاورد بردم دکتر گفت شیرش بهش نمیسازه

حجم شیرش رو کمتر وفاصله شیردهی رو دوساعتی کن حتماهم عاروقش روبگیر و روشونه یه ربع نگهش دار
اینارو رعایت کن که رفلاکس نگیره ایشالله

سوال های مرتبط