۷ پاسخ

چ زود زایمان کردی
قرص شیرافزا بخور

کمپوت آناناس خیلی خوبه ...ماهی خیلی خوبه ..ذرت آبپز کن بخور

از شیر دوش استفاده کن.شیر افزا بخور.دلستر بخور.اب زیاد بخور.سوپ و اش زیاد بخور

بدوش

مهمترین چیزی که باعث میشه شیرت کم بشه استرس زیاده ، قدمش مبارک عزیزم انشالله بزودی مرخص میشه سعی کن خودتو اروم کنی خیلی تاثیر داره و کمپرس گرم کن سینه ت بعدش یکم ماساژش بده و بدوش

قرص شیر افزا بخور
بدوش سینه تو
ماساژ سینه
چرا عزیزم زود زایمان کردی🥺
پا قدمش مبارک باشه

منم ۳۵ هفته تمام زایمان کردم دیروز
بچمم تو دستگاهه
دارم می‌ترکم

سوال های مرتبط