چ زود زایمان کردی
قرص شیرافزا بخور
کمپوت آناناس خیلی خوبه ...ماهی خیلی خوبه ..ذرت آبپز کن بخور
از شیر دوش استفاده کن.شیر افزا بخور.دلستر بخور.اب زیاد بخور.سوپ و اش زیاد بخور
بدوش
مهمترین چیزی که باعث میشه شیرت کم بشه استرس زیاده ، قدمش مبارک عزیزم انشالله بزودی مرخص میشه سعی کن خودتو اروم کنی خیلی تاثیر داره و کمپرس گرم کن سینه ت بعدش یکم ماساژش بده و بدوش
قرص شیر افزا بخور
بدوش سینه تو
ماساژ سینه
چرا عزیزم زود زایمان کردی🥺
پا قدمش مبارک باشه
منم ۳۵ هفته تمام زایمان کردم دیروز
بچمم تو دستگاهه
دارم میترکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.