۳ پاسخ

بعد متولد شدن همه بچه ها نفخ دارن.
آروغشو بگیر و ببر دکتر ،داروی ضدنفخ و کولیک بده. وگرنه با گریه هاش اذیتت میکنه

شکمشو با روغن ماساژ بده

دوساعت دوساعت شبر بده بعد حتما حتما هربار اروق بگیر خودت غذای نفاخ اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی