دوازده ساعت خیلی زیاده
مطمئنی؟
حتما با دکترش بگو
شیر خوب خورده؟؟؟ بیشتر از ۱۲ ساعت خطرناکه ب دکترش بگو
نباید اینجوری باشه سریع ببرش دکتز
وای نه سریع ببرش دکتر
عزیزم یه کاری کن دیگه زنگ بزن دکترش یا ببر بیمارستان خطرناک نباشه خدایی نکرده
جیش کرد😐😂
یذره آب بریز رو پاهاش بلکه جیش کنه
پیش کی بردی؟
باز بذارش ببین میکنه اگر نکرد زنگ بزن به دکترش حتما اطلاع بده
طبیعی هستس ترسیده
شیر خوب خورده،
ترسیده بخاطر همون
به چه روشی ؟
ب دکترش زنگ بزن بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.