۳ پاسخ

عزیزم شاید خط تبخیر بوده

آزمایش بده

یعنی مثبت بودی و نمونده عزیزم.خیلیا اینطوری میشن.دلیلشم مشخص نیست
انشاالله بزودی قسمتت بشه مامان بشی ❤️

سوال های مرتبط