من می دادم ۱ سیسی هر ۸ ساعت
هر هشت ساعت ده قطره
عزیزم من عید بچم سرما خورده بود سه تا دکتر بردم دوتاشون گفتن پلارژین رو بنداز دور آشغاله،و مریضی رو بدتر میکنه گفتن اصلا منسوخ شده عجیب بود براشون که بعضی از دکترا مینویسن
دکتر برای پسر من گفت هر ۸ ساعت ۱۰ قطره
هر۸ساعت دکترگفت۱۵قطره
دکتر برای پسر من چندماه پیش که سرما خورد ۱ سی سی گفت
مال سرفه وسرما خوردگی دخترم هشت ناهگی هر 8ساعت 10قطره میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.