۱۰ پاسخ

علاعمش چیه چیکار کردی اینجور شدی

بگو درد دارم تا ببرتت

عزیزم منم شب بدون درد کیسه ابم پاره شده بود فورا بستریم کردن با آمپول زایمان کردم تا صبحش بچم بغلم بود
ینی چی آخه نمیبره
بهم گفتن باید زودتر زایمان کنی وگرنه آب دور بچه داره تموم میشه ممکنه خفه بشه
پاشو برو

برو بیمارستان بستریت میکنن

چقدر ریلکس😐برو بزاه دیگه عزیزم

بدو زایشگا

به جای تو من دارم حرص میخورم دختررررررر

هیچی بگیر بخواب عصرم برو مهمونی
عزیز من پاشو برو بیمارستااااان خب چه سوالی بود

برو بیمارستان

خب برو بیمارستان دیگه

سوال های مرتبط