سوپرامیل معجزه کرد واسه پسرم... دوماه خورد دیگه از خط سبز زد بالا. دکترش گفت دیگه نده اضافه وزن میگیره بهش الان گیگوز میدم.
ببلاک برا هر دوتا دخترم وزن خوب میداد
البته رفلاکس هم کنترل کن یکی از عامل وزن نگرفتن رفلاکس و حساسیت پروتیین هیت
همشو امتحان کردم، هیچ کدوم روی دخترم تاثیری نداشت،
هرچی که به بچت بسازه همون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.