عزیزم منم مثل تو بین استخوانی ولاغر یکم قوز دارم عملو ول کن بیشتر از بچه هام بعد عمل میترسم
وقتی عمل کنی تازه متوجه میشی که چ کار خوبی کردی
اصلا بعد عمل ی حال خوبیه
من دلم میخواد دوباره عمل کنم😂
مال منم اینطوری بود با یه قوز بزررگ
ولی واقعا از نیمرخ عالی شدم قوسش خیلی خوبه
بیهوشی اصلا ترس نداره یا انپول میزنه میخوابی😂
فقط دکتر خوب انتخاب کن همین
به دکترت بگو نمیخام مشکل تنفس پیدا کنم
نه بیهوشی چیز وحشتناکیه نه عمل بینی
واقعا عمل راحتیه
منم از این میترسیدم که مشکل تنفسی پیدا کنم ولی تنفسم راحت ترم شد
فقط دکتر خوب پیدا کن
همین
از منم ببنیم نازکه گفتم عمل کنم که نفس نمیتونم بکشم
اگ استخوانیه بی شک عمل کن ک خیلی تغییر میکنی😂😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.