بسنا هم قشنگه
یاسمن و یاسمین هم خیلی به یاسین میاد
ثمین هم اسم قشنگیه به معنی گرانبها و ارزشمند ولی سمین که با س بنویسن یعنی چاق، بعد من کلا با این موضوع دو جور در املا مشکل دارم
ما هم اول اسم حلما رو انتخاب کردیم ولی اینم چون هم با ه میتونه باشه هم ح بیخیال شدیم
نه آیسان هم پسره هم دختر خیلیم قدیمیه
یاسین و یاسمن
یاسین و مه یاس
یاسین و یسنا
یاسین و سمانه یا سیمین یا ثمین
آوین هم قشنگه بهش میاد
ب یاسین یسنا میاد
هر دو قشنگع عزیزم ، ولی ثمین قشنگ تره
هر دو قشنگه
یاسمن بزار خیلی بهش میاد ثمین هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.