اسم پسرم یاسین. ثمین بهش میادیاآیسان خودم میگم ثمین شوهرم میگه نه آیسان بزاریم🥲

۹ پاسخ

بسنا هم قشنگه

یاسمن و یاسمین هم خیلی به یاسین میاد
ثمین هم اسم قشنگیه به معنی گرانبها و ارزشمند ولی سمین که با س بنویسن یعنی چاق، بعد من کلا با این موضوع دو جور در املا مشکل دارم
ما هم اول اسم حلما رو انتخاب کردیم ولی اینم چون هم با ه میتونه باشه هم ح بیخیال شدیم

نه آیسان هم پسره هم دختر خیلیم قدیمیه

یاسین و یاسمن
یاسین و مه یاس
یاسین و یسنا
یاسین و سمانه یا سیمین یا ثمین

آوین هم قشنگه بهش میاد

ب یاسین یسنا میاد

هر دو قشنگع عزیزم ، ولی ثمین قشنگ تره

هر دو قشنگه

یاسمن بزار خیلی بهش میاد ثمین هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری