شاید جاییش درد میکنه که تو حالتی کبغلش کردی بهش فشار میاد
بخدا بره منم اینجوری شده من شیرخشکم نمیدم اصلا نمیدونم چه شیرخشکی براش بخرم بخدا موندم اصلا چیکارکنم دارم دیوونه میشم😭😭😭
شیرخشک بده بهش گناه داره گرسنشه. وقتی ارامشتو از دست دادی و بی خوابی میکشی روی شیرت تاثیر میزاره بچه هم متوجه میشه
بچه منم همینطور بود و هست چند وقت پیش که بازم امتحان میکردم ببینم سینه میگیره یا نه خشک گریه میشد این بچه
من دلم طاقت نیاورد بخاطر شیر بخام اذیتش کنم واروم و قرار شو بگیرم 🫠
حالا چرا گریه می کنید مگه با گریه درست می شه ببین بغل کردنی لباست یا زیور الات نداری که به بدن بچه فشار بیاره
یا بد می گیری که گریه می کنه
اینم امتحان کن برای مدل نشسته هم یه رابط سینه بگیر باهاش شیر بده عادت کنه بعد بزار کنار مستقیم شیر بده
عزیزم حتما یه جایش درد میکنه ببر پیش متخصص، با روغن مخصوص بدنش و ماساژ بده نوازشش کن آروغش و بگیر اما اینجا کسی دکتر نیست این بچه گناه داره زودتر ببر ببین چشه
اگه تو بیداری شیر نمیخوره و تو خواب میخوره دختر منم اینجوری شده دکتر بردمش گفت اعتصاب شیر کرده و این بخاطر این پیش میاد که تو یه موقعیتی بوده که دوست نداشته یا یه چیزی ناراحتش کرده و این تا یه مدت بعد خودش درست میشه
سلام شیرخشک دادی بهش؟
شاید دل پیچه داره ببر دکتر قطره ایی چیزی میده
کلا موقع بیداری شیر نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.