پوره میوه بهترین گزینه هست
من با فرنی مشکل دارم ،ارزش غذایی نداره،برنج آبپز خالی میدیم به بچه
بعدم خوشحال میگیم وزن گرفت ،خب ماهیچه نیست، چربی میگیره فقط
با پوره میوه شروع کن
بعد اگه خاستی فرنی بدی همین میوه هارو بزن داخلش که مقوی هم باشه
دکتر دیشب ب من گفت از هفته دیگ بدم و گفت از روی دفترچه واکسنش از غذای اول شروع کنم هر پنج روز ی غذا اضافه کنم
تو بیمارستان ب من دفترچه واکسن دادن .تو اون همه چی راحب اینکه چه ماهی چی درست کنم و مواد اولیش چی باشه و چه مقدار باشه هست . شما هم اگه داری یه نگاه بدفترچت بنداز گلی
از ۵ ماهگی با مشورت پزشک فرنی
اونایی که کمبود وزن دارن دکتر بهشون میگه از 4 ماهگی شروع کنن
زوده
مگه دکتر گفته شروع کن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.