۴ پاسخ

من دو روز هست باز کردم، تو ۳۶ هفته و ۲ روز فعلا که هیچ خبری نیست دکتر گفت روزی ۶ ساعت پیاده روی کنم!!!

من دوشنبه باز کردم ۳۶ هفته ۵ روز بودم تا دیروز لکه بینی داشتیم الان هم خوبم درد اینا هم ندارم اما دکتر گفت پیاده روی کن چون از اولش هم شیاف مصرف میکردم گفت مشخص نیس کی درد زایمان بگیری

من هفته ی ۳۵ باز کرد گفت نمی خوام ریسک کنم یه دفعه دردت بگیره
اما بعد اینکه باز کردم دل درد پریودی دارم و یکم تزشح

من سرکلاژ کردم
دکترم گفت موقع زایمان باز میکنیم

سوال های مرتبط