دکتر من گفته پایان هفته 36 قطع کنم
چه مشکلی پیش بیاد اخه. ۳۵.۳۶باید قط کرد
من دکتر بهم گفت ۳۷ هفته تمام قطع کن
از امروز دیگه نمیخورم
من ۳۲ هفته قطع کردم نه مشکلی نبود
شما روزی چندتا میخوردی عزیزم آسپرین ؟
من هفته پیش دکترم قطع کرد ، نه حالم بد نشد فقط چند روز پیش تهوع داشتم که فکر نمیکنم ربطی به این داشته باشه
من وارد ۳۷شدم قطع کردم نه مشکلی نبود شکرخدا
دکترمنم گفت۳۶ هفته شدی دیگه نخور منم دیگه نخوردم
من تا۳۴هفته و۶روز خوردم طبق دستور پزشکم
بعد قطع کردنش هم مشکلی پیش نیومد
من ۳۵ نخوردم دیگه
من سربچه قبلی ۳۵هفته قطع کردم ولی اینوهنوزنرفتم دکترکه بهم بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.