چند هفته رفتین برا انومالی؟
دکتر ب من گفته۱۸هفته۴ روز بیا

۱۲ پاسخ

منم ۱۸هفته و ۴روز رفتم بهترین تایمش همینه

دیروز رفتم ۱۸هفته و ۳روز

۱۸ کامل

من ۱۸هفته و ۵روز رفتم

۱۷ و یک روز

منم همون ۱۸و۴روز رفتم

به من گفت از ۱۷هفته ۵روز اوکی که بیایی

۱۸هفته و۳روز رفتم
البته فکر میکردم ۱۸هفته و۴روزم🤦🏻‍♀️😂

به من گف ۱۸ هفته کامل

من ۱۸ هفته و ۶ روز بودم رفتم

باید ۱۸ هفته و یه روز برم

من امروز ۱۸کامل هستم اومدم انومالی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد