۲ پاسخ

ولی طعمش و بوش خیلی بده بیچاره بچه ها نمیدونم‌چجوری میخورن من که با سرنگ میدم

نه دیگه لازم نیست
دکتر واسه پسر من گفت فقط امگا کافیه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی