بچه ها این شیشه شیرا خوبن؟

تصویر
۱۵ پاسخ

بله خوبه

منم گرفتم

من گرفتم اصلا راضی نیستم هم از دپرش شیر میریزه هم سرش فرو میره داخل

منم همینو گرفتم دقیقا ولی سفید

اره من دارم عالیه

منم کپی همین گرفتم

من چون میخوام شیر خودمو بدم واقعا از شیر خشک خوشم نمیاد ،یدونه شیشه شیر چیکو خریدم ۸۰۰ تومن دیگه گفتم اونت نخرم وقتی قرار نیست شیر خشک بدم

اره من برای پسرم استفاده میکنم

منم همینو گرفتم بی بی لند روزی دوسه بار به بچم شیر خشک میدم
ولی سریع شیر میاد ازش بچه یه دفه معده اش پر میشه بی قرار میشه
من میخام برم اونت بگیرم میگن سخت ازش شیر میاد

اره بیبی لند خیلی خوبه همچیش

من دکتر براونز گرفتم این مارکو اطلاع ندارم

منم از همین خریدم فک کنم خوب باشه

منم خریدم فک کنم خوب باشه اگه تصمیم داری شیر خودتا بدی ولی اگر میخای شبر خشک بدی اونت بخر

اره خوبه

من همینو برای بچم گرفتم تعزیفشو شنیده بودم

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان دختره پاییز مامان دختره پاییز ۷ ماهگی