۱۱ پاسخ

متنفرم از بیبی لند
حاظرم ده تا شیشه چیکو بگیرم یدونه بیبی لند نگیرم

توروخدتازتینانگیرفک بچه روتنبل میکنه که سینتونمیگیره من هم‌اون گرفتم هم اونت مادرشوهرم اشتباه کرد بی بی لندبهش دادحالاعادت کرده سینمونمیخوره ازاول دکتربروون بخر

خدابیامرزه ۹۰ و من چندروز پیش خواستم پستونک بی بی لند بگیرم ۶۰ بود یه هفته بعدش رفتم گرفتم صدو خورده ای

اگه اون کوچیکایی که مال داروخوریه س رو میگی زیر صد بود قیمتش

شیشه ای 280پلاستیکی 113

من اینو گرفتم

تصویر

من گرفتم ۱۰روز پیش ۱۰۰تومن

ولا گرفتم ولی خیلی وسیله باهاش بود دیگ نمیدونم چقد

من گرفتم 250

90 اگر باشن

زیر ۲۰۰ تومن فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی