۴ پاسخ

من از روز اول استفاده میکنم قشنگ میگیره

خواهرم استفاده کرده بود راضی بود منم بی بی لند خریدم

من اول پینو گرفتم خیلی سوراخش بزرگه بچه حالت خفگی بهش دست میده بعدش رفتم داروخونه یدونه بیبی لند نیم قطره به زور پیدا کردم واقعا عالیه و راضیم خیلی خوبه

عااالیه هم از نظر قیمت هم همه نظر من واسه پسرم استفاده کردم راضی بودم واسه اینم باز استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی